ONÖDIG SKOLDAG?

Jag kom till skolan klockan 9 imorsad och då hade vi mentorstid. Där fick vi veta vilka ännen vi skulle ha vilka dagar, Eftersom vi har elevens va Tisdag, Onsdag, Torsdag & Fredag. Som vi "by the way" redan visste.  Tråkigt.  Idag skulle vi redovisa våra jobbintervjuver som skulle vara  klara tills idag. Men tydligen så fick man några timmar på morgonen att jobba klart vilket dom hade sagt att vi inte skulle få.. Då fick dom som va klara (alltså Jag) kolla på Kalle och chokladfabriken.. Helt obetydligt. Vi hade lunch och efter lunchen så skulle vi presentera. Så tiden gick och plötsligt typ precis innan det va min tur Va lektionen slut. Så jag får tydligen göra det nån annan dag. En helt obetydlig skoldag enligt mig.


Kommentarer
Postat av: maria

Borde varit studiedag? ;D <3

2010-10-12 @ 16:30:00
URL: http://mariaeo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0